site hit counter
Measue: måndag

måndag 17 mars 2008

måndag

Detta vädret gör mig galen. Det är massa äcklig snö blandat med regn. Måste ut, I go bananas av att vara hemma. Har lyssnat tillräckligt mycket på Eskobar nu. Favoriterna är Tell me I'm wrong och Persona gone missing. Fin musik för öronen. Så nu snart ska jag en sväng till gymmet.

Imorgon åker jag till Berlin! Eller var det i övermorgon?

Nu har jag inte ätit godis på tre veckor! Är inne på min fjärde vecka vilket snart betyder en månad utan godis, chips, glass, choklad, kakor och allt annat skräp. Det här är stort för mig, då jag förut i princip åt choklad varje dag, om än bara någon bit.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

JULKA; jag köpte inte ens apelsinjuice idag pga sockret :) haha...

17 mars 2008 kl. 21:15  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida