site hit counter
Measue: helvetesdag? nejdå

lördag 19 april 2008

helvetesdag? nejdå

Jag överlevde iallafall. Har dock vääldigt ont i fötter och ben. Vi var klara vid 03 på Grand och då fick vi nattmat som kockarna gjort åt oss. Jag och N fick ett sällskap på 44 pers. De var kräsna...men vi klarade det grymt ändå! Efterrätten (chokladcheescake i tre lager med passionsfruktsås med sagogryn) såg såå god ut så jag var tvungen att hugga i lite.

Annars började jag dagen med att åka in till stan klockan 8 (fika på Espresso också..mys) och därefter vidare till jobb 1 klockan 10. Idag ska vi fira lilla (stora) mig. Har noll koll vilken tid alla kommer men jag funderar på att slinka iväg till gymmet en liten stund...


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida