site hit counter
Measue

fredag 11 april 2008

Vad många grattis man fått idag, verkligen jättekul! Det var på tiden alltså. Och jag är faktiskt ganska stolt över mig själv. Minimumåldern i annonsen var 25 år plus att det var över 800 som sökte. I kick ass med andra ord. Börjar på tisdag, spännande!

Kom nyss hem från Malmö där jag käkade sen lunch/tidig middag med pappsen. Blev Normans Deli som vanligt. Tittade lite i affärer (också som vanligt) och jag fick en såå mysig stickad tröja från Boomerang. Vit med lite blåa ränder, perfekt till lite kyligare kvällar på sommaren.

Nattis: jag ska bjuda dig på middag, det kommer du ihåg va?! Min deal. Fast inte riiktigt än, vi tar det när min första lön kommer ;)

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

DU är så duktig Julia, bra gjort av dig!

12 april 2008 kl. 10:55  
Blogger Julia sa...

tack du söta!

12 april 2008 kl. 12:07  
Anonymous Anonym sa...

Vad var det för trevligt jobb du fick?? Jag fick inte mitt....:( så det blir till att söka vidare...

12 april 2008 kl. 23:53  
Blogger Julia sa...

Som säljare inom en stor glasögonkedja :) Usch, vad surt, men ge inte upp hoppet! Jobbet kommer till slut!

13 april 2008 kl. 17:23  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida