site hit counter
Measue

måndag 7 april 2008

Min hälsena säger: sitt still, gå inte runt, träna inte. Sure bacon, för jag haltar så ont jag har. Smart som jag är glömde jag stretcha hela baksida vad igår. Nu blir det absolut lite värmande te. Träffade A igen på vägen hem. Vi kom in på G och det första han sa var "erkänn han är typ såhär 26 år och skitfancy". Haha...var har alla fått det ifrån, att jag skulle träffa så gamla?

Imorgon ska jag iväg till en håla...hjälp..jag har nog aldrig varit där tror jag. Men jag hoppas verkligen det går bra. Sen så funderar jag på drinkkväll på torsdag? Får se vad ekonomin säger... Eller så säger vi såhär: får jag jobbet så åker jag, det kan komma att bli det sista Caj på väääldigt länge.

21-24 april är dock spikat. Då bor jag hos min favvi. Många mysiga tjejkvällar blir det!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida