site hit counter
Measue

måndag 7 april 2008

Goddag!
Igårkväll hade jag och Majsan en helkväll med övernattning. Vi lade ansiktsmask, kollade på en cabarétfilm, åt lite mörk choklad (det är och har alltid varit min stora last, så det var väldigt gott att få äta lite efter 6 veckors uppehåll. 86% är precis lagom) och Citron-kaktus sorbet. Det var ett tag sen man hade sån qualitykväll. Sov till halv 12 vilket är ytterst ovanligt för mig men det var riktigt skönt. Vaknade upp till massa sol och fågelkvitter. Fixade lite god frukost och till tidig middag åt vi urgod pastasallad. Nu ska jag släpa iväg mig till gymmet, somnade nyss i sängen medan Maja satt och datanördade sig lite och snackade med en maybe date-to-be. Puss!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida