site hit counter
Measue

onsdag 7 maj 2008

Idag.fick.jag.mitt.sommarschema.
Jag.jobbar.hela.sommaren.
Dör.lite.
Längsta.ledigheten.är.3.dagar.och.det.är.vid.1.tillfälle.
Fan.fan.fan.fan.Jag.vill.också.utomlands.i.två.veckor...
Dock.är.det.korta.dagar.och.nästan.vartannan.dag.jag.jobbar
vilket.inte.hindrar.mig.från.att.festa.ungefär.vartannan.dag.
Lyckat?Jadå.

Förövrigt.är.jag.mest.sliten.nuförtiden.
11.timmar.från.huset.enbart.för.att.jobba.sliter.lite.på.en...
Njuter.för.fullt.av.den.ledighet.jag.får.
Men.det.är.bara.heltid.1.månad.till
Längtar.såklart.till.lönen...
Funderar.på.riktigt.att.sätta.totalsprätt.på.den...typ.en.Breitling.
eller.LV-bag....
Ser.fram.emot.helgen...det.kommer.bli.kul!
Och.även.nästa.helg.är.spikad...mysig.vår.i.Jkpg!
Nu:milen!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

nu nattzi glad att jullan skriva! jag längtar till helgen! puss

7 maj 2008 kl. 21:49  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida