site hit counter
Measue

torsdag 5 juni 2008

Men.skit.då.också...
Varför.ska.Sthlm.ligga.så.långt.upp?
Vavava....
Ni.förstår.nog.inte.min.frustration
men.det.gör.jag...

Skriver.uppsats.med.Majsan.på.msn.
Vi.packar.för.fullt.
Eller.hon.gör...jag.är.mest.seg.
Puss

00:21
Ringer.upp.Majsan.för.att.höra.hennes.röst.
Den.lugnar.
Sitter.på.badrumsgolvet.och.pratar.om.allt.och
inget.
Ni.förstår.inte.hur.bra.den.här.tjejen.är.
Och.jag.ska.bo.med.henne.i.månader.

Jag.är.förvånad.över.det.som.gör.mig.frustrerad.
Vissa.förstår,andra.inte.
Men.om.vi.säger.såhär....det.började.för.mer.än
ett.halvår.sen(tiden.har.gått.så.snabbt).och.
när.jag.inte.får.avsluta.en.sak.blir.det.inte.bra.
Jag.vill.slutföra.detta.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida