site hit counter
Measue

onsdag 28 maj 2008

Jag:

...är.så.trött.att.mina.ögon.rinner,det.ser.ut.som.jag.gråter.
...går.ingenstans.utan.min.iPod.Musik.är.typ.det.bästa.som.finns.
...saknar.en.viss.sak.....och.när.man.vet.att.det.är.ömsesidigt
saknar.man.det.ännu.mer
...har.börjat.att.gå.upp.klockan.7.för.att.hinna.med
morgonpromenader.på.30-60.min.
...längtar.något.otroligt.till.min.50%.tjänst
...flyttar.hemifrån.om.9.dagar,först.ut.än.Nattis;)
...hoppas.på.en.bra.sommar,även.om.inte.en.endaste
resa.är.inplanerad
...tycker.att.Takida-Curly.Sea.är.den.finaste.låten.just.nu
...hoppas.att.min.hund.blir.bra.igen...
...vill.ha.en.LV.Noé-väska.inom.snar.framtid
...ska.beställa.min.Breitling-klocka.snarast...där.rök
alla.studentpengar...
...vet.mycket.som.ni.aldrig.kommer.få.reda.på.och
som.ni.gärna.hade.velat.veta

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida