site hit counter
Measue: "hej.din.skåning!"

tisdag 20 maj 2008

"hej.din.skåning!"

Sådär...då.var.man.hemm.Så.även.till.prick-skrivningen.
Haha...dags.att.fixa.nytt.skrivbord.kanske.
Igår.efter.att.jag.ankom.till.Lund.22:31.åkte.jag.direkt.till
Majsan.Hade.inte.sett.henne.på.en.vecka.så.massa.snack.och
gott.te.gjorde.väl.Nannade.där.och.vid.7.imorse.var.det.bara
att.dra.sig.upp.för.att.jobba.

Resan.upp...sol.och.iPod..mmm

Skåneland

Vi.gjorde.tårta.till.Tobbes.birthday!
Titta.mina.ögonvitor...kritvita.eller.vad.

Urgulliga.syster

Tårta.x2My."new.dog"
Gullemadde.hittade.fina.brallor

Jag.hittade.ingenting.men.
ville.ändå.vara.med.på.bild.(Nattis
jag.lånade.din.jacka.en.stund..skulle.frysa
ihjäl.annars.)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida