site hit counter
Measue: på.jobbet.idag...

torsdag 15 maj 2008

på.jobbet.idag...

X(som.är.65.år,man):titta.där.Julia,där.kommer.en.riktig
snygging.till.dig!
Jag:var?!
X:där..titta...
Jag:va..öh...du.skojar...det.är.inte.alls.min.smak!
Inte.någonstans...
X:ok..jag.säger.till.då.om.jag.ser.någon.annan.
snygging.till.dig.
Jag:mm..gör.det

Lite.senare...

Jag:X,jag.tror.din.kund.Kristian.har.kommit...
X:jasså...ja..
Jag:han.sitter.nog.där.bakom.hörnet..
X.går.iväg.och.frågar.om.det.är.han.som.är.Kristian

kommer.tillbaks.efter.en.liten.stund..
X:Julia!Det.är.inte.Kristian...lura.mig.nu.inte..
jag.kan.inte.gå.runt.och.fråga.alla.unga.killar
om.dem.är.Kristian...!
Jag.viker.mig.av.skratt.och.så.även.X.


Om.jag.inte.nämnt.det.så.trivs.jag.superbra
på.jobbet...
Q.ska.dock.sluta.om.några.veckor.vilket.är
sorligt.eftersom.hon.är.bäst.av.alla.
Hon.är.som.en.liten.extramamma...
När.jag.gjort.något.olämpligt.är.det
Q.som.säger."Nu.lyssnar.du.på.mamma....!"
Vill.inte.ha.torrbollar.till.ersättare...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida