site hit counter
Measue: losing.you.is.living.in.a.world.with.no.air

torsdag 8 maj 2008

losing.you.is.living.in.a.world.with.no.air

Blogg.se.är.cp.
Så.jag.skriver.här.
Jag.hinner.knappt.med.något.förutom.att.jobba.sova.
äta.och.träna.I.den.ordningen.typ.
Idag.var.det.jogging.som.stod.på.schemat.igen.
Kondisen.är.på.topp...psyket.lika.så.Men.fan.ta.det...alltid
ska.det.vara.något.problem...mina.benhinnor.vill.absolut
inte.som.jag.Det.är.synd.för.jag.känner.att.jag.skulle.kunna
springa.hur.långt.som.helst.
Imrogon.kommer.lite.brudar.frånJkpg.Ska.bli.mys:)
Nu.är.det.bäst.för.mig.att.sova..jag.ska.upp.7.för.att.steka
jävla.kyckling.Och.sen.ska.jag.städa.halva.huset.
Jobba.10-20.Kul.(i.skrivande.stund.fick.jag.sms
av.min.pappa.Han.sitter.på.undervåningen...jag.på.övervåningen
Jag.svarade.iofs.på.smset.så.jag.är.lika.fjantig)
Därefter.snabbt.som.tusan.hem.för.att.fortsätta.städa...sippa.lite.vin
med.Majsan...fixa.mig...och.ut.en.pytteliten.sväng.
På.lördag.har.jag.en.miljon.saker.att.fixa.känns.det.som...
Men.på.kvällen.blir.det.en.liten.trevlig.tillställning!
Puss.och.godnatt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida