site hit counter
Measue: såhär.tycker.syster.om.mitt.enorma.problem

måndag 12 maj 2008

såhär.tycker.syster.om.mitt.enorma.problem

julia säger:
är.sååååååååååååååååååååååååååååå.ledsen
natti:
varför?
julia säger:
idag.var.min.enda.lediga.dag.fram.till.fredag.innan.jag.ska.upp
....bad.pappa.överföra.en.del.pengar.från.mitt.andra.konto.....
skulle.shoppa.rejält...för.några.tusen...var.såååå.lycklig.hela.dagen...
fram.tills.jag.lägger.fram.ralle-tröjan.och.ska.betala...mitt.kort
.har.avmagnetiserats!!!!!!!!!börjar.nästan.gråta....jobbar
.10-19.varje.dag
.och.hinner.inte.åka.till.banken.för.att.ta.ut.pengar...funkar
julia säger:
inte.i.automat...min.internetbank.funkar.heller.inte...och.jag.har.
inga.pengar.nu..förutom.på.kontot.somjag.inte.kommer.åt...
julia säger:
fyfan.vad.skit!
julia säger:
hade.verkligen.planerat.allt.jag.skulle.köpa....SUCK
natti säger:
men skärp dig, det är ju inget stort problem
natti säger:
det låter ju typ som världen gått under när du säger så
julia säger:
ja..men...jag.har.ju.inga.pengar!mitt.kort.funkar.inte...jag.
kommer.inte.överleva.i.jkpg

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

haha.men julia..har du löst din apengaproblem?

13 maj 2008 kl. 22:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida