site hit counter
Measue

söndag 18 maj 2008

Nu när jag har ett tangentbord med space tänkte jag skriva en grej. Parfymer och lukter i allmänhet är väldigt speciellt för mig. Varje parfym jag har tar mig tillbaka till en viss period eller tom. en viss kväll/dag. Alltså:

Chanel Chance: det är fest all over den parfymen. Mycket 9:an's fjortisfester tyvärr, haha..Bara jag känner doften tänker jag på sprit, illa det där.
Dolce&Gabbana The one: Hela vintern och tidiga våren i Jönköping...
Tigi's shampo och ett visst hårspray är även de Jönköping, speciellt vissa kvällar.
Cacharel's Amor Amor är Majas doft.
Marc Jacobs är förra sommaren för mig..den är även Madelen.
Issey Miyake L'eau D'issey (eller ngt sånt) herrdoft får mig alltid att tänka på en viss person.
Skulle kunna fortsätta men just nu kommer jag inte få fler sådär på rak arm.

Idag har vi firat Tobbe, hur mysigt som helst! Jag och Nattis gjorde fina tårtor (bild kommer!)
Nu slappar vi i soffan...snart sängdags.
Godnatt

Imorgon får ni se bild på min nya hund förresten!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida