site hit counter
Measue

måndag 26 maj 2008

Idag.har.varit.en.bra.dag.trots.allt...
Började.med.banken.för.att.fixa.allt.som
skulle.fixas...gud.vad.jag.är.dålig.på.att.klippa
och.skicka.in.avmagnetiserade.visakort.
5.styckna.sa.hon.på.banken.
Hon.spärrade.dem.åt.mig...hehe.
Har.shoppat.mysk-parfym,mysk-lotion
och.Mango.bodybutter.från.Bodyshop.
Lite.ansiktsmasker.från.Åhlens.
och.så.en.sminkväska.från.Burberry.
Väldigt.fin.
Dags.att.börja.investera.i.sådant.nu
när.man.har.inkomst.
Är.såå.sugen.på.en.Keepall.från.LV...
som.syster.har.Så.himla.fin.
Nu.ska.jag.ta.av.min.ansiktsmask.och.dricka
lite.iskaffe.
Puss!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

humf, fem kort?? kanppast troligit, ja blev av med mitt två dagar gammla kort för en vecka sedan och enligt alla bankers regler får man inte ha mer än 2 visa kort aktiverade, tagga ner

30 maj 2008 kl. 06:39  
Anonymous Anonym sa...

fem.kort,ja.
tagga.ner.du.också.
gå.ut.och.ta.en.bira.

30 maj 2008 kl. 20:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida