site hit counter
Measue

fredag 23 maj 2008

Vill.dö.

För.att:

-Jag.tappat.bort.en.superduperviktig.sak.
Biktade.mig.för.C.på.jobbet.Hon.är.bäst..och.hjälpte.mig
och.sa.att.allt.fixar.sig...

-Glömde.min.namnskylt.hemma...

-Spillde.ut.en.hel.Ramlösa.på.fikabordet...smart...

-Jag.är.omänskligt.trött.

-Man.aldrig.hinner.träffa.människan.man.vill.träffa

-Jag.ska.jobba.hela.helgen.Heja.


Men.jag.borde.egentligen.vara.glad.för.att:

-Jag.fick.mkt.mer.i.lön.än.jag.trodde.

-Jag.trivs.så.bra.på.jobbet.

-Jag.flyttar.till.stan.om.15.dagar

-Jag.ska.shoppa.med.Majsan.på.måndag

-Det.blir.en.liten.utgång.imorgon


Men.det.går.inte.att.vara.glad.när.det.är.det.enda.man
tänker.på.Fuck.fuck.fuck.fuck.
Ska.sova.nu,vilket.liv.en.fredag.Godnatt.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hoppas du hittade! ringer ej eftersom du somnat! puss!

23 maj 2008 kl. 23:49  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida