site hit counter
Measue

måndag 14 juli 2008

Hej hej allesammans.

Nu var det några dagar sen man skrev. Vad har hänt under denna tiden?

Jo, i fredags var det mest ta det lugnt. Syster och T kom ner på besök. Svängde förbi Fia för en liten fest. Väldigt trevlig och jätteskoj! I lördes vart det lite Ikea. Kvällen ägnades på bion med hela familjen. Vi såg Mamma Mia, en riktig feelgood-film! Se den, man går därifrån med ett leende på läpparna.

Söndagmorgon begav vi oss mot Malmö, Bo01, för att äta frukost på Espresso House precis vid havet. Hur mysigt som helst. Det är mitt favoritställe i Malmö. Synd bara att solen inte ville kika fram så att man kunde njuta lite av att se de fina båtarna och få lite färg kanske. Där skulle jag verkligen vilja bo, om något ställe i Sverige. Det är helt fantastiskt. Det är som ett eget litet samhälle med restauranger, uteserveringar, caféer, mataffärer, klädaffärer och inte minst ett plastikkirurgi-centrum precis vid Turning Torso, haha!

Idag var jag på återbesök hos läkaren. Allt bra, toppen! Senare åkte jag och mami till Falsterbo för att besöka Falsterbo Horse Show. Det var verkligen kul. Vi satt och tittade på hopptävlingarna, kikade runt bland alla stånd och så åt vi glass, mums. I veckan ska jag ringa och kolla upp olika ridstall, jag vill börja rida igen. Helst inte i Lund då jag vet att det är ganska dåligt, så vi får se vart det blir, om det blir något. Pappa tyckte iallafall att det var en jättebra idé. Det tycker jag också!

Nu ska jag ut och jogga en runda, ska försöka slå gårdagens 7,5 km. Men först ska jag ner och köpa lite nödvändigheter på Hemköp.

Inlägget blev lite längre än jag tänkte, men äsch.

Puss.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida