site hit counter
Measue: jönköping by day

lördag 7 april 2007

jönköping by day



Hurra, jag har haft en toppenvecka! Vi har kikat på massa Desperate-avsnitt och ligger nu långt före Sverige, grillat gott, spelat golf (ehh...det kan disskuteras), käkat goda luncher, jag har jobbat osv osv. I like Jönköping. En trivsam liten stad. Förutom en sak som skedde inatt. Det är helt sinnessjukt, ni måste in tro mig, men det är sant.

Eftersom bilmässan är igång nu (där jag jobbade) är det massa människor typ överallt. Speciellt många bilar i staden. Till saken, på natten hade jag öppet ett litet fönster och såklart hör jag en massa fulla jobbiga killar skrika utanför och ha sig. Vaknar väldigt lätt så detta var inget undantag. Eftersom de för sånt liv måste jag kika ut, och till min stora förvåning står cirka 5 killar och knuffar på en bil med mening allt dom orkar. Sekunden senare är den vält och ytterligare någon sekund senare är de borta med röken. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? Drömmer jag, tänker jag. Neej. Så, där ligger bilen omkullvält och jag är chockad och kan inte sova. Det visar sig vara grannens bil. Man undrar om killarna hittat sina hjärnor på en soptipp typ..?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida