site hit counter
Measue

onsdag 31 oktober 2007

Imorgon är det 1 november. Dagarna bara flyger iväg! But me like. Har ätit många lussekatter idag och snart är de slut, haha. Ska fixa nya till helgen! Måste också beställa mitt pulver. Det är äckligt med havregrynsgröt på morgonen. Fixa gymkortet har jag strax också gjort och så är jag grymt sugen på lite nya träningskläder och myskläder. Ska nog åka och kika lite idag, det är så peppande för träningen!

Jönköping till helgen/veckan, beror på. På måndag är det iallafall bara möte men på tisdagen jobbar jag 11 timmar och resterande dagar 9 timmar.

2 kommentarer:

Blogger Fore sa...

Hallå du.

Så du är så serious, med pulver o skit.. Jag köpte sånt, drack det 5 gånger, och insåg att det är äckligt o inte värt det... har 5 kilo kvar hemma om du är sugen.. Hur gick roadtripen??

31 oktober 2007 kl. 15:26  
Blogger Julia sa...

tjaba!
haha stackare! men då måste du ha beställt något äckligt för mitt smakar typ som oboy...vilket ju är väldigt gott ;) vilken sort har du?
jorå, roadtripen gick nice! nattis var dock lite trött på att köra haha..stackare. boring att du inte kunde följa med!

31 oktober 2007 kl. 16:18  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida