site hit counter
Measue: gårdagen

söndag 13 januari 2008

gårdagen

Hemma hos Anna. Vi sätter på skräckfilm. Knäpptyst.

1 minut in i filmen.
Jag börjar gapflabba, helt ensam, från ingenstans.
Kan. Inte. Sluta.
"Julia vafan e det?". Inget! Jag bara flabbar för att....jag vet inte, filmen kändes så b i början så jag var tvungen. Därefter var hela spookystämningen förstörd. Och sen spelade vi massa TP. Sånna kvällar behövs ibland, massa mys.


Maddo, synd att jag inte kunde komma upp. Och Karin som hade fixat allt så bra! Men, GRATTIS igen! Och om några veckor kör vi, lova mig det ;)

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tack vännen!!
Några veckor? Om två veckor..du ska komma upp till Caj :)
Puss

13 januari 2008 kl. 15:42  
Blogger Julia sa...

Ja...två veckor då ;)

14 januari 2008 kl. 00:36  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida