site hit counter
Measue: norge

onsdag 20 februari 2008

norge


Tja. Nu sitter jag i sängen, helt utmattad. Har varit och badat lite bubbelpool och snart ska vi iväg och käka buffé. Idag har det varit strålande sol nästan hela dagen. Jag älskar det. Sitta och njuta...med lite musik i öronen, underbart. Två dagar kvar, hoppas solen håller i sig!

Det finns en sak jag saknar riktigt mycket, och det är gymmet. Helt sannslöst, men jag blir nästan psykiskt instabil om jag inte får träna. Går runt och tänker hela tiden vad jag ska träna på lördag när jag kommer hem. Tror bestämt det blir rygg och mage, benen låter jag vila någon vecka. Så mycket stryk som dom tar nu. Men mycket kondis blir det iallafall!
Annars så stör jag mig lite på nybörjare...okej, ni är inte skitgrymma på att åka, men snälla låt bli att göra puckelpist (liten överdrift) av bra backar när ni kör 90 graders svängar.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

oj värst va du verkar tycka att du är grym då, tagga ner lite bruden

21 februari 2008 kl. 18:46  
Anonymous Anonym sa...

Jullan är grym!

21 februari 2008 kl. 21:03  
Anonymous Anonym sa...

anonym: vad sa du?

nattis: klart, jag är bäst av alla ;) hahaha

21 februari 2008 kl. 22:28  
Anonymous Anonym sa...

du är en jävla bitch jag hatar dig

22 februari 2008 kl. 12:19  
Blogger Julia sa...

jag älskar dig också snuttegull!

23 februari 2008 kl. 02:44  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida