site hit counter
Measue: som två mogna vattenmeloner

lördag 16 februari 2008

som två mogna vattenmeloner

Jädra vilken utekväll det blev igår för mig och majsan, haha. Började borta i Höllviken med Emma på en liten förfest...som faktiskt var ganska seg. Den bjöd på massa rödvin, många teknikgrabbar och lite Xbox. Drog mot Malmö vid tolv-tiden, in på Hipp där det var sådär mkt folk..fast det fylldes framåt småtimmarna. Dansade loss som bara den och snyltade lite fint bubbel från grabbar som bara väntade på att få ge bort ett glas eller två. Helgalen kväll med helgalet folk. Och vilka kommentarer som flög kors och tvärs. Men du har ju typ rutor precis som jag!

Efterfest på Bo01 med lite konstigt folk, somnade väl runt 6 eller något sånt. FYRA pers på en sån här upplåsbar hög madrass. Den var avsedd för två tror jag. Jag, F och L körde sandwich som jag så fint kallade det, mosad deluxe alltså. Vad som sades där är inte så lämpligt att skriva här, men ni skulle bara veta.

Har varit iväg och köpt skidglasögon idag. Bakis och go i Malmö. Måste ta en tupplur snart, packa precis ALLT jag ska ha med mig för imorgon bitti (kl. 6) åker jag till Norge! Skidåkning, äntligen!! Men först ska det avverkas lite jobb från halv 11 till 3, heja.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej! Hoppas du har skoj i norge! puss!

17 februari 2008 kl. 22:31  
Anonymous Anonym sa...

Bor du i Lund? hur nära Malmö är det? Har aldrig varit där men funderar på att åka dit..några shoppingtips?

20 februari 2008 kl. 15:58  
Anonymous Anonym sa...

klara: ja det gör jag, det ligger cirka 15 min med bil från Malmö. Menar du Lund? Det är inget shoppingparadis precis...men Nova Lund skulle jag kunna rekommendera!

21 februari 2008 kl. 22:32  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida