site hit counter
Measue

söndag 20 juli 2008

För det första, för fulla människor är det vidrigaste jag vet. Jag ska sluta med sånt, tids nog.

Gårdagen:
Jobb hela morgonen och eftermiddagen. Därefter snabbt hem för att fixa sig, 20-årsfest i Lomma!
Kom dit ganska sent, men det var riktigt trevligt tiden det varade innan jag och Marika åkte vidare till Malmö för att ta bussen till Skanör. Badhytten var målet. Vi trodde vi var mitt ute på vischan..och det var vi. Vi gick nästan i en hage med hästskit. Det var en väldigt lång bit att gå från busshållplatsen to the place, så vi fick cykelskjuts av några Uppsalagrabbar, schysst eftersom M hade skoskav så det blödde.

Grejen är den, att vi gick aldrig in, pga. en viss grej. Men placet såg riktigt bra ut. Fröken von Sydow var där, hängde utanför och drack bira. Och när hon inte fick köföreträde blev hon lite purken och gick snällt och ställde sig i den vanliga kön. Därefter försökte hon igen, då kom hon och hennes ena kompis in, men de två andra kom inte in. Så där stod hon och höjde ögonbrynen och lade huvudet på sne. Kom in till slut iallafall.

Efter ett tag blev i hämtade med bil av F och J, guld värda grabbar. Vidare till Strandbaden, där jag tog buss till Malmö. Ringer hem klockan 2 på natten och undrar om pappsen kan hämta mig halv 4 i Malmö...som världens bästa paps han är gör han det. Hemma lagom till 4 och då blir det nattmacka.

Ingen jättelyckad utgång och de två glas champagne jag drack var bara slöseri, slängde resten av flaskan.

Idag åkte hela familjen till Rhodos, förutom mig såklart. Jag tycker faktiskt lite synd om mig själv. Jag är trött också. Var uppe kl. halv 9 idag för att gå till jobbet, slutade kl halv 6. Så nu blir det sängen för mig. Och jag hoppas på exakt 0 samtal, tack.

Saknar bara min bebis, my dog, som inte är hemma nu.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida