site hit counter
Measue

torsdag 24 juli 2008

Hej alla små folks.
Jag älskar vädret idag. Och jobbet var så skönt så, bara 6 timmar.
Idag på vägen hem från jobbet köpte jag även klänning tills på lördag då det är 20-årsfirande, ska bli så kul!
På dagen på lördag ska jag och Majsan ut till Bo01 och sola, mysigt eftersom vi inte träffats på ett tag.
På kvällen blir det som sagt partaj och dagen efter, söndag, ska vi till Simrishamn över dagen för att bara njuta, ska ju bli jättefint väder.

Idag när det inte var så mycket att göra på jobbet skickade jag iväg en prenumeration på DI. Jag måste ju trösta mig lite när hela familjen är på Rhodos. Så här ska det läsas om ekonomi, börs och allt vad det nu är.

Nu ska jag ut i solen och njuta lite, puss!

Ps. Madelen, jag tycker du ska komma ner, blir mysigt!
Annars kommer jag upp nästa helg och stannar tills onsdag ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida