site hit counter
Measue

tisdag 29 juli 2008

Oj vad sent ute jag är. Men det är nog för att jag är ledig imorgon. Så skönt. Snart blir det hopp i säng. Imorgon (idag) ska det njutas.

Hoppas ni njuter för fulla muggar av sommaren, för det är vad den är till för.

Hittade två gamla bilder.

En gång i tiden var jag ljushårig och hade långt hår. Saknar blandningen lite ibland.
Idah jar jag lång page och är nästan svarthårig.

En gång i tiden golfade jag, litegrann. Jag saknar det. Det var kul, för det var verkligen en utmaning. Idag har jag inte ens ett golfset, det skulle köpas inför sommaren men det rann ut i sanden. Idag hänger jag mest på gymmet och joggar ute, för Göteborgsvarvet ska visst springas i maj.

För snart ett år sen var jag ute och fotade i Västra Hamnen. Tyckte Turning Torso var coolt.

Och tornet är väldigt fint. Även idag säkraste efterfesten med spa-avdelning.

Förresten, jag ska läsa Matematik C nu till hösten. Det ser jag faktiskt fram emot, ska bli kul med lite plugg. Kursen behövs för blivande utbildningar, till nästa höst sitter jag antagligen i skolbänken igen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida