site hit counter
Measue

onsdag 30 juli 2008

Är. Det. Inte. Gulligt?

"Det är ju bara att (i mitt fall) hålla henne.. Chilla ett tag..röra fingrarna upp och ner på hennes underarm och se hur hon ställer sig til det..sen hålla om henne lite hårdare och lägga huvudet precis bakom henne och andas "ofrivilligt" i örat..Sen hör man hur hon andas..Tungt eller om hon försöker hålla inne det eller vad..Och vänta alltid på att den andra personen i fråga skall kyssa dig..

Det handlar inte om att lyckas kyssa henne utan att få henne till att kyssa dig.."

Sagt av någon ni nog aldrig trodde skulle kunna säga något sånt.
Vem det är kan ni försöka luska ut... ;)

Update:
Nu fick jag läsa ännu mer romantiska texter av denna boy. För att klargöra. Han är precis som en tjej. Läs det här då:
" Börjar bli illa nu, jag har fått streta emot så jääävla mycket för att inte skicka ett mess eller inga. Så har jag gått och tänkt på henne och blivit vrålexalterad varje gång det kommit ett mess och blivit lika besviken när det inte var från henne."

Eller:
"Jaa men det är ändå så sjukt jobbigt..Går ju bara och tänker på om hon skall känna samma som mig..usch, hatar att leva i ovisshet."

Utdrag ur något fint.
Killen utåt är en liten brat, det är därför det blir så gulligt att man bara måste le.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida