site hit counter
Measue: Jönköping

måndag 5 november 2007

Jönköping

Då var man i Jönköping. Nyss kommit hem från en långpromenad med sötisen Asti (Jack Russell). Det var lite kyligt så jag orkade inte gå runt hela sjön. Kom med tåget igår och resan upp var ju minst sagt konstig. Fjortisar till kids som söp på tåget, spillde ut massa massa dricka på andras väskor och var allmänt högljudda. Ganska roligt att titta på...haha. Alla på tåget skrattade åt dem. Nyss druckit upp min shake och snart hämtas Asti, då ska jag in i duschen och sen ut på stan en sväng hade jag tänkt.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Kan du tipsa mig om lite bra pepplåtar man kan lyssna på när man är ute och springer?

5 november 2007 kl. 18:38  
Anonymous Anonym sa...

Kan du tipsa mig om lite bra pepplåtar man kan lyssna på när man är ute och springer?

5 november 2007 kl. 18:38  
Blogger Julia sa...

Louise: visst, skriver ett inlägg med pepplåtar=)

5 november 2007 kl. 22:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida