site hit counter
Measue

fredag 2 november 2007

Slut i benen så det heter duga. Varit i Köpenhamn hela dagen med mamma. Kikat på massa fina kläder och skor och båda är lika köpgalna. Fast att shoppa i Danmark är som att lura sig själv, man förlorar så himla mkt pengar pga. valutakursen. Jag var så sugen på en kappa från Part Two, men tänkte att jag lika bra kan hitta den här i Sverige. Likaså med mamma som hittade en ljuvlig Armaniskjorta. Gissa om jag var i himmeln på Magasin's underklädesavdelning? Ajaj, illa för plånkan. Men det blev lite fina grejer från D&G. Faktiskt väldigt fina.

Fick också med mig Ole Henriksens bästa Aloe Vera deep cleanser eftersom min nu snart är slut. Vi gjorde ett stopp på Kastrup enbart för att jag skulle kunna få avnjuta min Caramel Frappuccino Light. Gudomligt gott.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida