site hit counter
Measue

måndag 14 januari 2008

Jag vet inte vad som hänt med mig. Varför tittar jag på film? Det är mysigt och trevligt...men jag lovar att det inte är något långvarigt förhållande jag och filmerna kommer ha. Nu är jag sugen på ett gympass...men min kropp är inte det så jag pausar nog idag.

Måndag idag alltså...det var liite segt att stiga upp. Tog bussen in till stan och mötte upp Maja. Fixade lite viktigheter och sen käkade vi sen lunch. Köpte en väldigt fin tröja på Boomerang. Letat efter den i Jkpg men där fanns den inte så blev glad när jag hittade den här!

Förresten så funderar jag på att börja skriva dagbok...det är så mkt man vill skriva ner här t.ex. men som inte går. Kul att läsa sen och titta tillbaks på det och skratta lite...eller kanske bli varm inombords.

Ps, Nattis- Lexington har fått in kläder i sin butik i Malmö! De var sådär..men de hade en mkt söt tunika till sommaren!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ohh give it to me!

14 januari 2008 kl. 21:01  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida