site hit counter
Measue: sunday

måndag 14 januari 2008

sunday

Helgen är slut...men för mig är det ju nästan helg hela tiden. Men nu ska jag banne mig ha ett jobb! Förresten..hittade ett par väldigt snygga skidbrallor i lördes. Usch vad jag och pappa tränges i Peakaffären i Malmö..mkt folk som ska ha grejer, så det är bra att vara ute i god tid för storlekarna började ta slut!

Effektiva söndagar gillar vi. Började dagen med ett litet träningspass, dock väldigt lugnt eftersom jag inte kände mig riktigt fit for fight. Tog en lång dusch och därefter bar det av till stan. Bio på schemat! Förtrollad såg vi alltså...i biosalongen trängdes vi med 10-åringar...haha. Men det var en skoj film iallafall! Efter filmen gjorde jag Anna och Camilla sällskap på bussen hem för att kila till Maja. Hon är så fin hon. Åt lite godis, tittade på TV och pratade killproblem och planer för sommaren! Och nu sitter jag här...ska snart krypa ner i sängen och sätta på en film.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jullzor, vad har hänt med dig?
Du har börjat kolla på film..haha

14 januari 2008 kl. 16:16  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida