site hit counter
Measue: lördag

lördag 23 februari 2008

lördag

Lyssnar på Scream och fixar min franska manikyr. Har varit iväg med Nattis och Gabbsan på Nova en sväng idag. Samma samtalsämnen alltid G, visst? Haha! Mötte upp Henks...och det kunde bara sluta på ett vis. Börjar på M och slutar på ax. Haha, sjukt bra karaktär! "Hej, maten är klar snart!" ringer Tobbsan och säger. "Eh..jo..vi är på väg".

Blir lite melodifestival ikväll, trots att jag inte är så förtjust i det. Sen på kvällen ska jag iväg och jobba. Hoppas på två besök!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

alltid samma sak. men du är den enda som fattar. dag ett. dag ett jullan säger jag bara. kommer sen ikväll och kollar läget. är typ grannar ju =)

23 februari 2008 kl. 19:39  
Blogger Julia sa...

vi klarar det! iaf en månad satsar jag på! fatta deeeetox haha! ses sen då :)

23 februari 2008 kl. 21:24  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida