site hit counter
Measue

onsdag 5 mars 2008

Jag är så dålig ibland. Ringer någon och frågar mig om vi ska köra ett pass på gymmet så säger jag alltid ja, oavsett vad. Oavsett om jag tränat lördag, söndag, måndag och tisdag för att idag gå på ett 90 minuters ki-box pass. Jag har dålig karaktär, för när man inte vilar musklerna (ofta 24-72 timmar) så kan träningen stjälpa mer än hjälpa. Såklart måste jag också vila, men när det ges tillfälle att träna är jag alltid den som är på först. Blir dock vila imorgon även om man känner sig ur form den dagen man inte tränar.

Lagat quornfärssoppa idag, gott som bara den.

Yes, jag är hemma i helgen Madde, kommer du ner eller? :)

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

du har blivit träningsberonende 0_o :P /caroline

6 mars 2008 kl. 22:21  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida