site hit counter
Measue

tisdag 6 november 2007

09:14 Sitter och smygbloggar på jobbet. Tur/otur att jag hamnade ensam vid en dator... Nu är det iallafall ganska dött här, händer inte så mycket. Men jag hamnade i en mysig litenlobby typ. Lugn musik i hötalarna, som det brukar vara i en hotellobby, och ett litet café med en trevlig dam. Får väl hoppas att mina nu återstående 10 timmar går snabbt Och nu blev jag törstig...måste hämta vatten.

10:39 Ojdå, sura kärringar som klagar på att man inte vet allt och har nycklar till allt. Som min handledare sa, "hon måste ha problem med sig själv".

14:07 Nu börjar jag bli lite uttråkad...kollat alla möjliga bloggar, facebookat lite, läst tidning, smsat. Nu har jag ont i gumpen av allt sittande. Käkade lite lunch innan och ska ha en liten rast snart. Sen är det bara att stå ut till 19. 19.30 är det träning med Madde som gäller! Hoppas nu inte hon glömt det... :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida